یک حدیث

  از امام صادق علیه السلام روایت است که حضرت در برخى از کتابها چنین خوانده است که خداى تبارک و تعالى مى فرماید: سوگند به عزت و جلالم و بزرگوارى ام و بلندى من بر عرشم که آرزوى هر که را چشم آرزویش به مردم است با نومید نمودنش قطع مى کنم و در نزد مردمان جامه ذلت بر او مى پوشانم و او را از نزدیکى خودم به کنار مى زنم و از فضل خود او را دور مى کنم . آیا در سختى ها چشم آرزویش به غیر من دوخته مى شود در حالى که سختى ها به دست من است و آیا به غیر من امید دارد و با فکر خود در غیر مرا مى کوبد در حالى که کلید درهاى بسته به دست من است و درگاه من به روى هر که مرا بخواند باز است ؟ پس کیست که در حادثه اى چشم آرزویش به من دوخته بوده و من او را از آرزویش جدا کرده ام ؟ و کیست آنکه در بلاى سختى به من امید بسته و من امیدش را از خود بریده ام ؟ من آرزوهاى بندگانم را در نزد خود نگه داشته ام و آنان به نگهدارى من راضى نیستند و آسمانهایم را از فرشتگانى که تسبیح من خسته نمى شوند پر کرده ام و به آنان امر کرده ام که درهاى بین من و بندگانم را نبندند با این وجود بندگانم به گفتار من اعتماد نمى کنند. آیا کسى که مصیبتى از از مصائب من بر او وارد شده نمى داند که هیچ کس ‍ غیر من نمى تواند آن را بر طرف کند مگر بعد از اینکه من اجازه دهم ؟ پس چه شده است که او را مى بینم که از من غافل گشته است ؟ با جود و بخشش خودم چیزى را که از من درخواست نکرده است به او عطا کرده ام سپس آن را از او گرفته ام پس او بازگشت آن را از من نخواسته و از غیر من آن را درخواست مى کند، آیا در مورد من مى پندارى که منى که پیش از درخواست عطا مى کنم اگر از من درخواست شود سائل خود را اجابت نمى کنم ؟ آیا من بخیل هستم که بنده ام مرا بخیل پندارد؟ آیا جود و کرم از آن من نیست ؟ آیا عفو و رحمت به دست من نیست ؟ آیا من محل برآورده شدن  آرزوها نیستم ؟ پس چه کسى به جز من آرزوها را قطع مى کند؟ آیا من محل برآورده شدن  آرزوها نیستم ؟ پس چه کسى به جز من آرزوها را قطع مى کند؟ آیا آرزو کنندگان از اینکه به غیر من چشم آرزو بسته اند نمى ترسند؟ پس اگر همه اهل آسمانها و زمین من آرزو کنند و من آرزوى همه را برآورده سازم از ملک من به اندازه ذره اى کم نمى شو و چگونه ملکى که من متولى و متصدى آن هستم کم مى شود؟ پس اى تیره بختى باد بر نومیدان از رحمت من و اى تیره بختى باد بر کسى که مرا عصیان کند و مراقبت من نباشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:17 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سفیر ادز شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:29 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
کسب در آمد از وبلاگ و وبسایتتان
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم کلیکی سفیر ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید در ضمن جایژه ویزه ثبت نام مبلغ 100000 ریال بن خرید فیلم از سایت سفیر شاپ می باشد که شما می توانید به میزان 100000 ریال از فروشگاه سفیر شاپ هر فیلمی و سریالی که درخواست داشتید انتخاب نموده تا در اولین واریزی پورسانتی که شما دارید برای شما ارسال شود
پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی سفیر شاپ توسط شرکت نگاه پارسیان تضمین شده می باشد در ضمن سیستم ما بر خلاف دیگر سیستم ها که پورسانت بالای در نظر گرفته اند و در موقع واریزی ها اقدام به کلاه برداری می کنند از پورسانت واقعی و واریزی های به موقع و دور از تقلب می باشد
در نتیجه شما می توانید به آسانی و بدون هیچ سرمایه وکاری پولدار شوید
مزیت سیستم تبلیغاتی ما جایزه ویژه آن و بنر های زیبا و با کلیک خور بالا می باشد بهتر است یک بار امتحان کنید
سفیر ادز
http://www.safirads.com

برای ثبت نام از این آدرس وارد شوید
http://www.safirads.com/page-customer_signup.html

سفیر شاپ
از اینجا می توانید سفارش محصول دهید
http://www.safirshop.com/

سایت بزرگ عکس کره ای
اینهم آدرس یکی از تبلیغ کننده های ما
www.koree.ir

majid شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:42 ق.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

-- راستگو -- شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد